Informace o možnosti řešení spotřebitelských sporů
Vážení klienti, tímto si Vás v souladu s ust. § 14 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, dovolujeme informovat, že v případě vzniku sporu mezi Vámi a PATOMA, který by se nepodařilo urovnat dohodou, máte právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k České obchodní inspekci.
Návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je možno podat mimo jiné též prostřednictvím webového formuláře dostupného zde.
Podrobnější informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete zde.
Reklamační řád
Při poskytování služeb jednáme vždy v souladu s tímto reklamačním řádem.
-
Klientem se rozumí fyzická či právnická osoba, které PATOMA poskytuje realitní služby.
-
Reklamací se rozumí jakýkoliv podnět ze strany klienta, kdy klient shledá poskytování realitních služeb na základě uzavřené smlouvy s PATOMA jako nedostačující, nekvalitní, nebo v poskytovaných realitních službách shledá jakýkoliv nedostatek. Reklamaci klient uplatní u PATOMA.
-
Klient sepíše s PATOMA každou reklamaci prostřednictvím kontaktního formuláře uvedeného na webových stránkách www.patoma.cz/kontakty. V takovém případě obdrží klient emailové potvrzení o přijetí reklamace a PATOMA je povinno do 30 pracovních dnů od přijetí reklamace vyrozumět klienta o výsledku reklamace. Pro případ, kdy klient požádá o pomoc s vyplněním formuláře, je PATOMA povinno vyvinout součinnost s klientem.
-
PATOMA je oprávněno uznat reklamaci jako oprávněnou či neoprávněnou.
-
V případě oprávněné reklamace provede PATOMA bezodkladně všechny úkony vedoucí k odstranění nežádoucího stavu včetně poskytnutí případné náhrady, přičemž náhradou se může rozumět například poskytnutí slevy z ceny poskytnutých realitních služeb.
-
V případě neoprávněné reklamace PATOMA informuje neprodleně klienta.
-
PATOMA zajišťuje ochranu osobních údajů klientů v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů nebo také GDPR).
-
Tento reklamační řád je závazný pro všechny PATOMA a všechny Makléře PATOMA a nabývá účinnosti dne 15.10.2019.
Vzorový formulář pro odstoupení od spotřebitelské smlouvy
Formulář pro odstoupení od spotřebitelské smlouvy si stáhněte zde.